מה חשוב לשאול לפני שנרשמים למעון יום?

ילדינו הם האוצר החשוב ביותר. המקום בו יתחנכו ויבלו למעלה ממחצית היום שלהם הוא חשוב מאין כמותו להתפתחות התקינה שלהם. הכנו עבורכם מאמר קצר המסביר את הדברים החשובים שצריך לוודא לפני שבוחרים את מעון היום אליו תרשמו את ילדיכם:

1. בדקו האם המעון מופעל ברישיון. דעו לכם כי חוק הפיקוח החדש מחייב הפעלת מעונות יום ברישיון.

2. שימו לב לסביבה הבטיחותית. למעון תקני (כמו לכל המעונות שלנו במרגלות הגלבוע) חייבים להיות אישורי בטיחות הנדרשים מכלל הגורמים. כל המעונות שלנו עומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר בתנאי הבטיחות של האגף למעונות היום.

3.פוליסות הביטוח – שימו לב כי מעון היום מבוטח לפי חוק.

4. אקסטרה אבטחה – בדקו האם מעון היום שבו אתם מעוניינים מפעיל אמצעי אבטחה נוספים. אצלנו במרגלות הגלבוע החלטנו להפעיל רשת אבטחה נוספת עבור ההורים – התקנו מערכת של מצלמות אבטחה אי פי  המשודרות לחדר המנהלת ולחדר בקרה 24/7 בכדי לפקח מקרוב על הנעשה בכל פינה במעון היום.
4. נושא שכחת הילדים ברכב הוא אחד הנושאים הכואבים והמסוכנים להורים, במיוחד בימי הקיץ הלוהטים. בדיוק לשם כך התקנו בכל מעונות היום שלנו את מערכת 'מוגנים בגנים'. המערכת מופעלת באמצעות טאבלטים מיוחדים אשר מתריעים לצוות המעון על כל מקרה בו פעוט איננו נמצא ולא הגיע בבוקר יחד עם ההורה. המערכת מסייעת למניעת שכחת ילדים ברכב ומייצרת מעקב ושמירה הדוקים על הילד/ה מדי יום.
5. לחצן מצוקה המחובר למוקד רפואי ומוקד חירום 24/7.
6.הצוות הנו המרכיב החשוב ביותר בקבלת ההחלטה שלכם. באילו ידיים נמצא האוצר שלכם במרבית שעות היום.
אנו מעסיקים צוות מסור ומקצועי של מטפלות אשר עברו הכשרה ייחודית וקורס מטפלות לפי החוק. מדי שנה הצוות שלנו עובר הכשרות ורענון של עזרה ראשונה ובטיחות.
בנוסף לכך עובר הצוות שלנו מדי חודש, הדרכות פדגוגיות ייחודיות, תוך כדי עבודה עם מדריכה פדגוגית מהטובות בארץ. כל זאת כדי להפוך את החוויה של ילדיכם לטובה ביותר.
נשמח ליצור עימכם קשר ולייעץ לכם ללא עלות וללא התחייבות.



דילוג לתוכן